Doprava a vykládka paliv

daf na webVážení zákazníci,

jednou z našich hlavních služeb je doprava volně loženého, ale i paletovaného paliva.

Rozvozy jsou uskutečňovány jak na konkrétní termíny, které si zákazník dohodne při závazné objednávce, tak též podle provozních dispozic…

Maximálně dbáme na postup paliv od výrobce přímo k spotřebiteli tzv. přímá distribuční cesta. Díky těmto technologickým postupům zajišťujeme paliva v top kvalitě od výrobce k zákazníkovi. Z tohoto důvodu je někdy lépe vyčkat na dopravní dispozice zde je totiž zaručena přímá distribuční cesta a zboží tedy není jakkoliv překládáno.

Dopravní připravenost u zákazníka je velmi důležitým faktorem, který přímo ovlivňuje celkový dojem zákazníka z provedeného závozu, proto je důležité odpovědně posoudit stav dopravních úseků zejména se jedná o nezpevněné cesty, louky, zahrady a mít na zřeteli, že nákladní vozidlo, které veze Vaše objednané palivo též minimálně tu samou hmotnost váží, a proto není vhodné místa s nestabilním podložím ( trávníky, záhony a dvory ) brát na lehkou váhu…

Většina našich spokojených zákazníků proto volí do takto omezeně přístupných míst letní nebo zimní ovšem mrazivé období.

Štěstí totiž přeje připraveným a tak být šťastným a spokojeným zákazníkem znamená předvídat 🙂

Nákladní vozidla zabezpečující distribuci paliva jsou vysoce efektivní co do účinnosti provedeného výkonu. Standardní výbavou jsou minimální možné rozměry a výška, standardně vybaveny systémem výsypu a mechanizovaného transportu na místo určené jako sklad paliv.

A pokud se ptáte kterak šetřit lopatu uhelku?

Dopravníkové pasy vykazují dlouhodobě šetrnost k otěru paliv (eliminace prachu) a dostupnost dopravníku jest 3 metry aktivní délky a cca 1,5 metru délky pasivní a výška hromady kterou umí systém vytvořít ta představuje výšku až 1,70 metru 🙂

Náklaďáky jsou tříděné podle únosnosti a podle rozměru… rozměry jednotlivých typů vozidel jsou tříděny na obrys, průjezdnost a výšku průjezdu následující:Nákladní vozidlo Renault 2060 resp. 2.600 mm a 2,35 m. DAF 2260 resp. 2.800 mm a 2,76 m podjezdové výšky.

Optimalizace skladu paliv do té míry, aby nebyla pro samotný proces strojní vykládky nutná lidská obsluha ( rozhrnování a přehazování v místě skladu paliva) je přínosným segmentem celkového pocitu nad dobře investovanou energií….

Často u Vás, našich zákazníků, vídáme blažený pocit, který ve Vás vzbuzuje přesun tuny za tunou pěkně pod Vaši střechu… neboť co je doma, to se počítá 🙂